Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara"

Kalau tidak kerana ditag oleh rakan blogger si Khairul Zamri sumpah saya tak tahu pun ada Give Away by Mak Dara. Waktu saya tahu pun dah tengah malam ( Khamis malam jumaat dalam 12.20am ) itu pun kerana saya buka FB dan baca tag dari notification. Mata dah rabak. Badan pun dah letih. Esok ( jumaat ) pulak dah ada program nak ke Genting. Balik confirm penat. Tak tau la boleh join ke tidak. Dan walaupun hari ini keting kaki saya masih rasa nak tercabut dan semua sendi badan terasa masih tertanggal-tanggal demi menghormati 'tag' yang saya terima...,gagahkan jugalah menaip entri ni.

Mak Dara OOOO Mak Dara..., saya join ni !!!!
                                   
Give away, 30 sponser, meriah, ramai yang masuk, blogger, sambutan hangat dari blogger, lebih dari 300 penyertaan, lyn munir join give away mak dara, siapa lyn munir, blogger lyn munir
Give Away ini ditaja bersama oleh 30 penaja yang senarainya seperti di bawah :-


Ok, sekarang kita tengok pulak apa syarat-syarat yang diperlukan bagi menyertai Giveaway ini :-

1.  Follow blog bicara Mak Dara
2.  Buat entri dengan tajuk
     "MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara"
3.  Masukkan banner di atas dan linkkan ke blog Bicara Mak Dara
4.  Copy dan paste senarai penaja di atas dan letakkan di dalam
     entri anda itu.
5.  Tag 3 orang rakan anda untuk menyertai GA ini 
     ( dan mereka harus tahu akan GA ini )
6.  Yang terakhir seperti biasa, tinggalkan url anda di ruangan 
     komen Mak Dara.

Oklah untuk GA ni saya dah tag 3 orang rakan blogger yang lain iaitu :-

2. Blogger Boni Kacak
3. Blogger Sham Kalasia

16 comments:

  1. wahh nampak menarik je. ingat nak jadi penaja jugak laa tapi macam dah tutup je nak jadi penaja. hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. kHAIRUL tanyakan terus pada mak dara :-)

      Delete
  2. Tahniahh..anda memang dah bertapak dalam bloglist saya..hehe

    http://cinta25hb.blogspot.com/2013/03/jawapan-teki-teki-berapa-umur-saya.html

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya...

    ReplyDelete
  4. Datang dari segmen sama

    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  5. Janji datang AyueJean Aj...
    Naik sampan ke naik bot pong-pong ke...akak ok jaa.
    Err...saya nak pegi tempat Ayu la naik bot enjin sangkut hehehe..

    ReplyDelete
  6. salam lynn munir...:)

    ayie dpt tau dah beratus yg join GA ni kan...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak lynn. good luck. hehhee :)

    ReplyDelete
  8. dari segmen yg sama , done follow. jemput singgah ke blog. http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  9. Aida baru berkesempatan nak terjah blog blogger yang join segmen nie.. terlambat lah pulak. hiks :)

    http://www.diarisifroggie.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak_28.html

    ReplyDelete
  10. salam.. deno datang dari SGEMEN MAK DARA dan terus folow sini.. ^^ sori terlewat :)

    www.dayangdeno.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. singgah dan follow.jmpot join.http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete