Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuuuu.....saka abang !

" Daniel nak ikut ", katanya sambil memeluk sebelah kaki papanya
dengan erat. Terkial-kial laki aku melangkah.
" Cepat-cepat..,nanti sampai kolej kakak lambat, " suaraku pulak.
Suamiku tunduk dan masih sibuk melerai pautan tangan anak bongsunya .
Farah bergegas turun dengan 1 beg sandang dan 1 beg baju di tangannya.
Dalam kereta.......................................

" Tu lah abang i've told you...dont bring your 'saka'...you ignored me ".
" Saka abang tu dah lah cerewet. Asyik nak kena bagi makan aja.
Expensive taste pulak tu ! "
My hubby remain silent.
" Aaah...saka papa tu susah nak diajak berunding. Nak masukan dalam
sarang kucing..,besar sangat. Nak ditinggal...,nanti dia mengamuk kat rumah
...semua orang tak boleh tidur. Erm.....bawak je lah," Daniel tetiba bersuara.

Ehhhh......saka ni, dah duduk dalam kereta pun berbunyi lagi ?????????