Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tersampuk trend abang sado

Jangan terkejut seawal usia 16 tahun anak-anak remaja lelaki sekarang dan 
mula menjeling dan memasuk gym untuk mendapatkan body 6 pac abang sado.
Nak cerita pasal anak orang lain ? Tak payah. Anak aku sudah. Badan dia tak
adalah besar tinggi sangat waktu aku hantar ke MRSM tahun sudah. Tapi 
sekarang belum pun habis periksa SPM badan dia dah berketul-ketul dan semakin 
tegap. Bila masa pulak budak ni pegi ke gym? Rupanya kat asrama tu macam-
macam ado. Segala jenis peralatan gym ada dalam bilik asrama. Sekolah ke yang 
sediakan ? Hemm......., jangan harap. Sekolah punya depa bubuh kat padang sekolah. 

Tapi bebudak punya muafakat, dia orang pakat pasang peralatan gym sorang sikit
kat hostel. Warden asrama tak tahu ke ? Huh, pandai warden ........, pandai lagi 
budak hostel. 

Patutlah bila aku jengah dia kat asrama, badan sorang-sorang......huh macam 
bapak budak. Sado habis. Kadang aku pun keliru, samada aku berada di kawasan
sekolah atau pun di gym. Jangan badan aja sado tapi SPM dah dekat tak sado-
sado...., memang mintak dirembat pakai penyangkut baju kat rumah nanti.

                                             
                                               Dah macam bapak orang kan ?

                                                       
                                                         Like father like son