Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OBEWRAP VS DIET/SUNTIKAN HCG

Masih dalam misi mengurangkan berat badan sebanyak 5 kg…….jer. 
Sebenarnya kalau dapat Kurang 3 kilo pun dah ok. Minum cuka epal memang 
berkesan untuk menurunkan berat badan tapi mestilah disertai dengan senaman. 
Oleh kerana sekarang aku dah macam malas nak bersenam dan misi berjogging
pun terhenti kerana masih terpengaruh dengan cuaca bulan disember
(sebelah petangnya cuaca lebih kerap hujan daripada kering ) aku  terpaksa
mencari alternative lain. Alasan jer tu sebenarnya....hahaha, abaikan.


Yang paling hot di pasaran ( kalau dari segi produk untuk membuang lemak ), 
tentulah OBEWRAP - PEMBALUT KAIN TARIK LEMAK yang didatangkan
dari Korea. Sebungkus Obewrap mengandungi OBEWRAP Tightening Cold Wrap
(Dingin) dan OBEWRAP Fat Burn Hot Wrap (Panas). OBEWRAP mengandungi 
esen semulajadi yang mudah diserap juga bermanfaat bagi penguraian lemak. 
Mudah dan berkesan tanpa melakukan latihan senaman yang meletihkan. 
Erghh, ….itu pun kalau sempat bersenam ler.

                                         
obewrap untuk kurus, esen semulajadi untuk kurus,produk kurus dari korea, diet  hcg, suntikan hcg untuk kurus, suntikan kurus

Balut selama 30 – 45 minit di bahagian badan yang ingin dikecilkan.….., 
Ohh ambil ukur lilit bahagian badan tu dulu sebelum……….TARAAAA !!!
Ya bahagian badan yang dikecikkan menunjukan perbezaan saiz, dia kata 
( Err….. iklan promosi tu cakap cengitulahAku belum try lagi OBEWRAP 
ni sebenarnya.

Atau cara yang lebih senang adalah dengan mengambil suntikan HCG untuk kurus.
Harga RM 800 per rawatan mengikut bahagian badan yang ingin dikuruskan. 
Yang ini lebih terjamin la kesan rawatannya. Tak ada kesan yoyo. Suntikan....

What ? Suntikan ?? Mesti ramai yang seriau bila baca perkataan ni kan ?
Tak apa ….., next entri la aku terangkan pasal diet/suntikan HCG ni. Sekarang 
dah mengantuk aku nak tidur dulu. Sebelum tidur sapu je lah dulu lotion serbaguna 
Anugerah tu. Kalau tak boleh membantu kurus pun paling tidak ,boleh gak
mengawal selulit supaya tidak meliar kat badan nih.