Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Batu mani gajah.

Sok sek, sok sek depa dok bercerita belakang pintu. Semalam aku jadi kaki gosip sama.
Bukan kaki gosip ahli mesyuarat tingkat tapi jadi ahli dewan undangan gosip belakang pintu.
Dia orang ketawa kekek-kekek, mata aku pulak terbeliak dengan mulut tengaga...
Yang keluar hanya sepatah...HAH ???
Biar betul ??

Aku tengah malas nak bagi promosi kat benda alah tu. Haa...,otak korang tu jangan
terus nak fikir yang lucah sangat. Baca tak habis dan nak buat conclusion. Gambar gajah
kat bawah ni bukannya ilusi gambar blue. Tak faham aku......korang google sendiri lah
ya apa itu batu mani gajah. Aku malas nak cerita. Hari ni cek penat. Nak duduk kat rumah,
nak ngadap lap top lah pulok.


                                   
air mani gajah, gajah power, penarik aura, pemanis,pelaris, batu cincin air mani gajah
Dah.., tok soh nak usha lebih sangat la. Tengok gambar ni sudah.