Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ini Iklan MAUT.

Adalah jutawan ni kayanya tak terperi.  Setaraf dengan Lim Goh Tong la kiranya. Kenal ke sapa dia ni ? Nak tau sapa dia ni gi google sendiri. Jutawan  ni ada sorang anak perempuan cantik rupawan dan giler menawan. Inilah anak tunggalnya. Buah hati pengarang jantungnya. Jutawan ni sedar dia dah mula berbau tanah so risau sesangat lah dia kalau dia kong esok...anaknya tak ada orang nak jaga. Dan yang lebih penting siapa yang bakal meneruskan legasi perniaagaannya. Anak gadisnya bukan tau pasal business.

' Habisss....punahlah jerih payah aku nanti,' jutawan itu berkira-kira di dalam hati. Tiba-tiba.......jeng ! Jeng ! Jutawan  mula dapat idea. Disuruhnya orang kepercayaannya membuat pengumuman besar-besaran. Beritahu semua orang yang dia akan mengadakan sayembara pemilihan menantu. Barang siapa yang menang dalam pertandingan itu berhak mengahwini anak gadisnya yang cun melecun tu malah akan dinamakan sebagai pewaris perniagaan dan segala harta kekayaannya. Oooooii, ramai yang mohon masuk dik...,nak masuk pertandingan tu. Para jejaka dari seluruh pelusok dunia sampai dalam berbagai bangsa dan rupa.

" Maka syarat untuk memenangi pertandingan ini adalah sangat mudah yer tuan-tuan semua. Tuan-tuan hanya perlu berenang merentasi kolam mandi yang panjang ini dengan seberapa cepat yang boleh. Suka saya memberitahu bonus peneman dan rakan renang anda adalah.... buaya-buaya ganasss, yang kami lepaskan khusus untuk mengiringi renangan tuan-tuan semua.., dan kalau salah seorang dari anda menang....ada harapan jadi menantu jutawan !" MC bersuara dengan jelas dan lantang melalui pembesar suara.

Muka MC girang tanpa sebarang rasa sedih. Dia memang suka bersikap ala Israel pun. Maka tembakan tiga das di lepaskan ke udara tanda pertandingan bermula. Malangnya tiada seorang peserta pun yang terjun ke kolam sebaliknya semua peserta berundur beberapa langkah ke belakang. Dia tengok dia. Dia tengok dia.
Semuanya hanya mengerutkan dahi dan menggeleng-gelengkan kepala.
" Ini macam kalu, tarak kawin sama anak jutawan ..,pun tarak apalah. Saya mau idup bukan mau mati," suara seorang peserta.
" Mau jutawan pun manyak susah mea," seorang peserta tergesa-gesa meninggalkan kawasan kolam.
" Menyusahkan betul la jutawan licik ni, kalau suruh berenang dengan ikan lumba-lumba tahan  lagi." seorang lelaki melayu mengangkat bahu sambil mencemik bibirnya.Dalam pada semua peserta merungut dan berkira untuk menarik diri dari pertandingan., tiba-tiba..........
………….KECEBUMMM !!!!!

Semua orang menoleh dan berasak-asak untuk ke depan., melihat gerangan siapakah yang gile terjun ke dalam kolam mandi yang ada buaya ganas tu. Seorang pemuda kelihatan berenang bersungguh-sungguh untuk sampai ke hujung kolam. Di belakangnya buaya ganas itu juga bersungguh-sungguh berenang dan cuba membaham mangsanya. Lima minit kemudian pemuda itu berjaya menaiki kolam. Selamat. Tepukan dan siulan serta ucapan tahniah kedengaran di mana-mana. Semua pemuda yang ada di sana sibuk untuk bersalam dan memeluknya kerana gembira dia selamat. Tapi pemuda tu buat 'derk' je. Sebaliknya dia tercanggak-canggak dan sibuk memerhatikan sekeliling kawasan kolam itu. Perbuatannya disedari oleh emcee. " Oii engkau ni cari apa ? Orang sibuk ucap tahniah engkau tak ucap terima kasih pun kan ?" emcee memarahinya dengan tone suara yang terkontrol.
" Bukan........bukan macam tu. Gua cuma  mau tengok sapa si cilakak yang tendang gua punya punggung sampai gua masuk dalam kolam !!!!"   HAH.
Moral of the story nothing is free in this world. Everything has got a price.

So kalau nak nak nampak cantik, putih dan kiut miut macam anak gadis jutawan tu inilah rahsianyaaaa...............SUPERWHITE GLUTATHIONE 20000 mg
                                                       Putih seawal 5 hari !!!!

Berkesan memutihkan kulit gelap DAN mencerahkan semula kulit yang terkena sunburn. Boleh diambil oleh lelaki dan pompuan. Betulll. Tak tipu dik . Memang best telan gluta ni.

Ermm....harganya murah jer untuk para bloger. Promosi besar-besaran ni . Harga sepesial untuk para pelawat blog ini adalah RM 87 sebotol termasuk postage ( akak guna pos laju ).
Isiannya : 30 kapsul per bottle.
Nak tau berapa harga sebenar produk ni dan apa kandungan Glutathione ni
 Klik di sini  :-)

Kalau nak kulit tegang, anjal, gebus dan halus..........Nak hilangkan jerawat mahu pun jeragat.............
Nak cantikkan rambut dan kuatkan kuku  TELANLAH......................


Harga special untuk blogger : RM 55 ( termasuk postage )
60 kapsul / botol
Bandingkannya dengan harga asal  DI SINI !!!!!!

                               Ini iklan BETUL-BETUL.  JANGAN MARAH HAAA.........