Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita lucah ???

Keyword 'cerita ' rupanya menjadi keyword yang paling banyak dicari
di Google. Alkisah ia mempunyai carian sebanyak 41,300,000 bagi setiap 0.53 saat.
Dan yang nak perasan syoknya, entri aku yang bercerita tentang aktviti cuti sekolah
berada di tangga ke dua muka pertama carian keyword itu.

Yang tak sedapnya pulak cerita-cerita yang ada di page pertama tu kebanyaknnya
cerita lucah,bokep dan segala cerita sengal yang buat otak aku huru hara hingga
aku rasa nak pitam. Dan kat situ lah blog aku tersenarai.
Jahat taw Pak Cik Google ni.

Dan di saat entri ini diterbitkan carian kata kunci ' cerita' dah naik kepada 41,400,000
setiap 0.59 saat.
                                     
cerita lucah, bokep, lucah terlampau, kisah lucah,lynn munir penulis kisah lucah.
                                 
Huh.., tak de kena mengena betul.