Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boring

Sesetengah perkara aku ni memang old school sikit. Aku lambat berubah.
Aku lambat jemu....., slow pick up kekadang. Hehe...., well that's me. Aku
jarang mengubah susun alih perabut di rumah. Nak ubah setahun sekali pun
payah. Tapi bila aku dah bosan memang jawabnya aku humban ler. Bila aku
dah humban memang aku tak kutip baliklah walaupun sesuatu barang tu boleh
dibaik pulih. Poyo.
Errkk....,ada aku kisah ke ?

Masaalahnya aku dah mula jemu dengan blog aku sekarang. Alamak ???
Ayo yo, betul-betul sudah jemu ka ? Err..,,kekadang ler aku rasa jemu.
Terasa dah tua. Malas nak berblogging dah.

Eleh, dulu masa aku start berbloging pun cuma nak mengisi masa lapang.
Cuma untuk hilangkan boring. Jadi sebenarnya aku ni betul dah boring ke
atau boring dengan template old school ni ?

Esoklah baru aku sambung fikir. Boring sangat ....delete jer terus.
Habis cerita.

                      Kalau bulan bisa ngomong
                           Dia pasti tak akan bo’ong

No comments:

Post a Comment