Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SheilaShafiekry dengan Review Blog 2.0

SheilaShahfiekry buat review blog 2.0. Jom join meriahkan segmen ini.
                               
Review, blog sheila, jom join, meriahkan, meriah, blog sheila meriah

Senang aja cara nak join segmen blog review ni :-

1.   Follow blog http://www.sheilashahfiekry.my     ( WAJIB )

2.   LIKE FanPage Sheila Shahfiekry kat side bar (  WAJIB JUGA )

3.   Tinggalkan URL blog dan juga nama Facebook  ( WAJIB )

Senang aja syaratnya. Tak cerewet dan tak banyak kerenah. Ok Sheila saya join. :-)
Tempoh masa selama mana segmen in berlangsung : Sheila kata 'tak pasti' tapi kalau minat atau terhingin blog anda  direview cepat-cepatlah buat entri dan linkkan urlnya ke blog Sheila tu.

Note : Saya teringin juga nak baca apa Sheila nak review pasal blog saya. Nak kutuk saya ke dia ? Nak hentam saya ke dia ? Akak ok je Sheila, yang penting komenlah dari hati :-)

No comments:

Post a Comment