Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksi

Hai, hai, dah lama sangat rasanya aku tak menulis di dairi digital ni. Bukan kerana sibuk
tapi kerana aku ketandusan idea barangkali dan minat tiba-tiba pudar. Jadi dairi digital
ini aku tinggalkan tanpa sebarang up date. Lagipun aku fikir dah sampai masa untuk aku
gantung keyboard. Tapi tiba-tiba hari ini selepas menghantar anak ke sekolah, menyinggah
le pulak ke kedai........................



Jam 7 pagi kedai di tempat aku dah memang sibuk  dengan pelanggan. Aku pun menyibuk
sama nak beli telur 10 biji jerr. Dalam pada aku menunggu giliran, aku terpandang seorang
perempuan yang gaya jalannya lemah lembut. Kepalanya yang ditutupi selendang dan
terkeluar sedikit helaian rambut, membuat wajahnya manis sekali kelihatan.
Ayu dan seksi......bagi mata aku la.

Curi-curi aku memandang wajahnya. Manis. Aii..., jangan tak tahu walau aku perempuan,
aku tetap suka memandang perempuan lain yang cantik, manis, ayu dan seksi. Dan perempuan
yang beratur di hadapan aku ni memang seksi dalam ketegorinya yang tersendiri. Seksi
tidaklah bermaksud terdedah. Perkataan itu sendiri sangat subjektif maksudnya.

Bukan bermaksud berpakaian separuh bogel itu seksi tapi kekadang, gaya berjalannya yang
menjadikan sesorang itu kelihatan seksi. Mungkin pandangan matanya. Mungkin senyumannya.
Peluh yang mercik kala seseorang itu sedang melakukan kerja rumah juga mungkin sangat seksi
pada pandangan mata suaminya ( walaupun mungkin bau badannya seksa ) ahak, ahak, ahaks. Mungkin suaranya yang seksi. Suara yang husky, kedengaran seksi kat telinga aku.
Itu minat aku ler kan. Kalau suara yang manja-manja ni, orang kata mengada.
Aku dah lama tinggalkan gaya suara manja tu, sejak kena kang dengan supervisor aku
dulu ( pengalaman pertama dan terakhir kerja kilang masa tunggu result STPM ).
Sekarang suara aku dah macam singa mengeram jer kata anak-anak aku lerr.

Ermm......tetiba pulak aku teringat pada suara Christina Aguilera ketika mendendangkan
lagu Impossible. Gaya suara nanyiannya ...., memang seksi. Aww, i suka you. Tapi orangnya
jangan tanyalah, memang seksa mata aku memandang. Habis semua bahagian nak dilondeh
kannya. Ok, cukuplah aku mengumpat Christina tuh. Hilang pulak pahala aku pagi-pagi ni
kang.

                                              It's impossible


It's impossible to love you
If you don't let me know what you're feeling
It's impossible for me to give you what you need
If you're always hidin' from me

I don't know what hurt you
I just, I wanna make it right
Cos boy I'm sick and tired of trying to read your mind

It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible for me to love you
It's the way it is
It's impossible (impossible)
seksi, lirik lagu impossible christina aguilera,gaya seksi, suara seksi, christina aguilera, seksi bukan bererti seksaOh baby it's impossible
If you makin' it this way

Impossible to make it easy
If you always tryin' to make it so damn hard
How can I, how can I give you all my love, baby
If you're always, always puttin' up your guard

This is not a circus
Don't you play me for a clown
How long can emotions keep on goin' up and down

It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible for me to love you
It's the way it is
It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible                                          

If you keep treating me this way
Over, over (over and over)

Impossible baby (impossible, impossible)
If you makin' it this way, this way
Oh baby, it's impossible
If you makin' it this way