Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sindir roti sarang lebah

Seorang ibu menghantar pesanan whatsapp kepada anak perempuannya..........
                                                   
       ' Mak Amin hantar FREE. Rezeki hari jumaat. Jemput makan ya.'
              Pos Si Emak kepada Happy Family Group di Whatsapp.



                                                                     
Anak : Wah...sedapnya. Mana mama beli ?


Emak :  Laaa.... kan dah cakap tadi. FREE. Semalam orang bagi free kopi kolagen.
            Hari ni roti sarang lebah pulak. Hanya orang yang berhati suci je yang
            selalu dapat barang free. ( Tulis si emak menyakat )



Anak :  Bestnya. Nak jugak !!!                                 
            Agaknya dia kenan kat anak-anak mama tak ?
            Pandai dia ambik hati hehehe........
            Hubungan diplomatik..... Ngeh, ngeh, ngeh, ngeh.



Emak : Heh, PERASAN.
            ......... Kalau akak balik, rasanya dah tinggal sarang ( bekas ) je kut.



Anak : Nak jugak, nak jugak !!
            Haru mama ni. Makan tak ingat anak.
            Tinggalkan lebahnya pun jadilah.......hehehe..

          
Emak : Ok. Mama tinggalkan madu lebahnya je.    
            Dont worry


Anak : Kakak nak lebah bukan madu. Mama kejam. Arghh !! Arghh !!



Mama : Dahh......., madu je yang mama banyak.   
             Lebahnya kat Jalan Klang Lama nunn...........



Dushhhh. Tiba-tiba perbualan terputus buat beberapa seketika.
Tak sampai seminit selepas tu masuk icon tercekik dari suami : GULP.    


                                       Memang sedap roti ni. Cuma kalau sos pekat macam ni
                    kira belum menjadi sangat le. Kalau sos butterscothnya jadi...
                        ia akan berbentuk lebih cair. Baru la sedap MELATOP 

                   Cerewet ko Bedah...., orang bagi pun dah syukur alhamdulilah.