Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudu Plastik Nasi Bukhara

                                                     

Nasi sedap dah. Lembut dan lemak berkrim Nasi Bukhara. Lauknya dah sangat sedap dah..... kambing tuu ! Masaalahnya bila makan guna sudu plastik ni, sengasara nak potong dan cerai-ceraikan daging kambing tu tau tak ? 

Aku pun tak faham kerana gerai Tuu Dia Pak Tam yang famous di Selayang dan di R&R terjebak dengan penggunaan sudu plastik nih. Gerai-gerai lain di R & R walaupun tak semua , elok je . Ada pun sudu besinya.

 Pak Tam.......tolong la sediakan sudu besi. Setiap kali saya cucuk daging kambing dengan garpu plastik tu.....memang kambing tu tak lari. Tapi sudu saya asyik patah. Rasanya saya belum lagi pasang susuk besi. Potong stim betul.