Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Glutathione 200000 botox filler


Apakah itu GLUTATHIONE

Glutathione adalah sejenis molekul yang ada dalam seluruh tubuh dan paling banyak terdapat di hati dan di dalam sel darah. Ia terdiri daripada 3 jenis asid amino L-Sistem, L-Asid Glutamate dan L-Glisin.



Ianya dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh badan daripada zat makanan. Berfungsi mencegah kerosakan pada sel tubuh. Glutathione juga merupakan sejenis bahan antioksidan yang kuat dan larut air. Glutathione terdapat dalam kebanyakan organ badan di sekitar
paru-paru, usus dan ditemui lebih banyak di bahagian hati. Glutathione adalah anti oksiden semula yang memang terdapat dalam tubuh. Ia juga dilaporkan 5000 kali lebih kuat berbanding anti oksidan yang lain.
Kekurangan zat ini akan menyebabkan kematian sel pada tubuh badan.

Kegunaan Glutathione

- Glutathione berfungsi melindungi pengelihatan

- Merangsang sistem imuniti dan mendetoxkan sebatian bercahaya 
   di dalam hati.

- Membantu menukar karbohidrat menjadi tenaga dan menghalang 
   pembinaan lemak teroksida yang menyebabkan timbunan kolestrol 
  dan sisa lain di dalam arteri.
   
- Membantu meneutralkankan radikal bebas iaitu radikal perosak 
   di dalam setiap sel.

- Membantu membuang toksin seperti logam,bahan pelarut 
   dengan mengikat dan menukarkan bahan-bahan kepada bentuk
   yang boleh dibuang melalui sistem perkumuhan iaitu
   melalui pembuangan air kecil dan besar.
      
- Melindungi sel-sel dan tisu-tisu utama tubuh badan daripada 
   bahan teroksida terutamanya :-

1.   Hati

2.   Arteri

3.   Paru-paru dan sel-sel kulit

4.   Membantu menghalang terjadinya punca-punca kanser 
      terutamanya kanser kulit dan kanser hati.
        
5.   Membantu mengekalkan kekuatan sel darah merah dan 
      melindungi sel darah putih dari jangkitan penyakit.
      
6.   Membantu memusnahkan lemak/bahan bertoksid dan
       meningkatkkan sistem metabolisma karbohidrat.
        
7.    Pemutihan & Mencantikkan Kulit.

8.    Glutathione membantu mengaktifkan sel-sel darah dan sel-sel  
       kulit mati untuk lebih cergas dan sihat dengan mennyahkan  
       bahan-bahan bertoksid dari tubuh badan.
    
        
9.   Ia memberi kesan anti penuaan, mempunyai keupayaan untuk 
      mengitar semula anti oksidan yang lain seperti vitamin C dan E, 
      malah menggalakkan pembaikan sistisis dan DNA.
              
10.  Glutha juga bertindak sebagai perencat tyrosine yang akan
       menggalakkan KESAN PEMUTIHAN kepada kulit. Oleh itu
       ia akan menjadikan kulit kita bebas dari bahan-bahan toksid dan  
       membantu kolagen diaktifkan semula untuk mendapatkan kulit
       yang lebih gebu, cerah dan putih.

SIAPAKAH YANG MEMERLUKAN GLUTATHIONE ?

Perokok
Peminum minuman keras/beralkohol
Pengemar minuman berkafein
Kalangan usia 40 tahun ke atas ( bila usia bertambah sebenarnya 
   kulit kita semakin gelap )
Bekas atlit, ahli sukan, penggemar aerobic
Lelaki yang mempunyai daya tahan yang rendah
Pesakit yang mempunyai masalah penyakit hati
Pesakit menghidapi masalah Katarak
Pesakit sedang/telah menjalani rawatan kemoterapi
Seseorang yang terdedah kepada bahan kimia
Pesakit yang sering mengalami masalah pemulihan dari penyakit atau    pembedahan.
Pesakit yang kerap mengambil ubat-ubatan
Lebih banyak tubuh terdedah kepada bahan toksid, lebih banyak 
  sel-sel memerlukan zat glutathione.
  

                                       PROSES PEMUTIHAN
                                   
                                      1. Kulit putih : 1 - 3 bulan.

                                      2. Kulit sederhana gelap : 3 - 6 bulan.

                                      3. Kulit gelap : 6 - 12 bulan.

Ok beres. Sebenarnya macam-macam cara orang sekarang nak memutihkan kulit. Melalui injection pun ada seperti menggunakan Kojic Asid, NC 24 Pure Crystlize Whitening atau pun menggunakan Tathionel Glutathione Injectable. Banyak brand popular yang terdapat di pasaran. Salah satunya keluaran BAYER.
Harga bagi setiap produk pula bermula dari RM 180 - RM 330. Bergantung kepada brand produk tersebut dan 1 vial diperlukan untuk satu suntikan yang bertahan untuk seminggu. Pengguna perlu mengulangi proses tersebut untuk minggu-minggu yang seterusnya sehinggalah mencapai hasil yang dihajati. Biasanya antara 1 bulan - 3 bulan. Kos injection yang dilakukan oleh klinik swasta pula biasanya dari rm 25 - rm 100. Varies...ikut kawasan.

Kalau tak mau sakit kena injek boleh ambil secara oral - telan je kapsul. Latest Gluta produk yang terhangat di pasaran sekarang ini adalah GLUTA 200000mg BOTOX FILLER. Apa agaknya yang membezakan gluta ini dengan gluta yang lain ? Ermm...mungkin kandungan placentanya - placenta berfungsi meremajakan sel-sel kulit dan tubuh dengan kesan yang amat mengujakan !

Jom kita tengok apa yang ada pada GLUTATHIONE 200000mg BOTOX FILLER ni :-)


GLUTA 200000mg BOTOX FILLER

Merupakan sumplement yang terbaru di pasaran dengan kandungan glutanya yang lebih tinggi yang pastinya lebih berkesan untuk memutihkan kulit muka dan tubuh secara menyeluruh.

Kegunaannya :-

- Gluta 200000mg BOTOX FILLER  ini  amat berkesan untuk
   memutihkan dan melicinkan kulit.   
- Berkesan untuk melambatkan proses penuaan.
- Membantu melangsingkan tubuh badan.
- Menyekatakan tona kulit dan memberikan aura kulit yang bersinar
- Supplement ini membantu menghilangkan jerawat dan parut
- Membantu mengurangkan bintik hitam, kedutan dan freckles
- Menjadikan kulit berseri dan kemerah-merahan secara semula jadi

 KETERANGAN MENGENAI PEMBUNGKUSAN SEMULA

                                       
              BOTOL PINK – Made in Korea. Manufactured by 
                               UNOZAWA CO ( Korea )


                                     

BOTOL BIRU –    Made in Switzerland. Manufactured by GNOSIS S.A VIA LISCHE  D1, 4592 SANT  ANTONIO, Switzerland.
                                          
                     Produk ini diimport dan diedarkan oleh :
                     RETTY WHITE CO, LTD THAILAND

Gluta 200000mg Botox Filler dijamin 100% selamat . Diiktiraf sebagai produk GMP ( Good Manufacturing Practice ) dan HALAL oleh The Islamic Committee of Thailand.

                                  Kandungan bahan :

                                  L-Glutathione 200000mg
                                  Super lemon Vita C 20000mg
                                  Collagen 20000mg
                                   Placenta extract 100mg
                                  C0-enzyme Q10 500mg
                                  Bioflavonoi  500mg
                                  Grape Seed Extract 100mg
                                  Acerora Cherry 100mg
                                  Koji Berry 500mg
                                  Green Coffee Berry 100mg
                                  Berry Fruits Extract 100mg

Cara pengambilan :

1 kapsul sebelah pagi 30 minit sebelum makan dan 1 kapsul lagi sebelah malam juga 30 minit sebelum makan. Elakkan pengambilan minuman berkeffein untuk mengelaknya kurang berkesan. Jika ingin minum juga jarakkan pengambilannya dalam 4 jam selepas mengambil kapsul ini.
Untuk mendapatkan hasil yang maksima produk ini perlulah diambil selama 2-3 bulan berturut. Sekiranya telah mendapatkan kulit seperti yang dihajatkan bolehlah dijarakkan pengambilannya berselang hari ATAU PUN hanya 1 kapsul sehari untuk tujuan maintainance.


Nota penting:

Apabila warna kulit diidamkan telah tercapai, kurangkan dos kepada tahap minimum atau selang sehari. Nak tengok promosi ada di sini

Macam beria-ia benar aku menulis kali ni ya ? Apa tak ianya. Memang betul pun. Aku mengamalkan pengambilan Gluta ni bukannya untuk memutihkan kulit, sebaliknya untuk sebagai langkah pencegahan awal dari kena strok dan mengelakkan kena penyakit jantung. 

6 tahun sudah aku dah pernah kena strok , walau pun mild strok tapi kesannya aku ingat sehingga sekarang. Herot muka dan leher sebelah. Berbagai cara aku dan hubby berubat. Mula-mula kena, aku pergi rawatan reflexologi di Sungai Buluh dan juga di klinik dr korea yang terletak PGM Tasik Titiwangsa. Aku juga membuat rawatan accupunture dengan tabib china di Seremban. Sami cina perempuan yang kepalanya botak memang expert. Sekali periksa nadi aku tanpa bertanya dia dah tahu aku ada masaalah.., organ di badan ku. Dalam dok ralit bercakap tak sampai 1 minit 8 batang jarum accupunture dah tercacak di muka ku dengan ketebalan dan kepanjangan yang berbeza. 8 batang jarum sekali pasang tu...betul-betul macam dalam filem kung fu. Dan melalui rawatan accupunture itulah aku akhirnya sembuh sepenuhnya. Alhamdulilah. Sayangnya gambar-gambar muka aku berceracak dengan jarum dah terdelete dari komputer ... tapi mungkin juga masih ada yang disimpan hubby di officenya..maybe.

Sejak itu aku berusaha mencari remedy pada penyakit yang paling aku takuti - strok @ angin akhmar ! Apatah lagi sejarah keluarga aku iaitu datok di sebelah ayah dan di sebelah emak memang pernah mengalami penyakit ini so aku kena berjaga-jaga dan mulakan langkah pencegahan awal. Ok, that is all folks .