Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Giveaway I Love You Chocolate by Nabila Bella

                                                   

GIVEAWAY I LOVE YOU CHOCOLATE ???
Hemm...best juga giveaway dari Nabilabiela.com ni. Lain dari yang lain. Jomlah join. 
Chocolate walaupun saya tak terlalu fanatic dengan makanan ini tapi saya tetap boleh makan. Tapiiii....anak-anak saya memang hantu chocolate jadi kalau saya memang, saya boleh beri chocolate tu pada dia orang semua.
Mesti bebudak ni nanti suka kan ??

Tarikh tutup Giveaway ini adalah pada 13hb Jun 2013 dan untuk tengok syarat-syarat yang selanjutnya boleh tengok DI SINI. Jomlah join, sempat lagi ni.

8 comments:

  1. wah ini informasi yg menarik, kalau soal chocolate anak saya juga suka..hehe
    terima kasih infonya

    ReplyDelete
  2. cokelat yang tak manis tu bagus..... awet muda...

    Senarai Blogger Malaysia Yang Cantik 2013
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/06/senarai-blogger-malaysia-yang-cantik.html

    ReplyDelete
  3. kalau menang jangan lupa bagi-bagi ya..hehe

    ReplyDelete
  4. wah mcm menarik tu dapat coklat...hehe apa2 pun good luck kak lynn...

    ReplyDelete