Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogwalking cara aku

Blogwalking ? memang satu kerja yang memeningkan dan memerlukan kommitment yang tinggi untuk melaksanankan ini. Keributan dengan urusan pribadi, menjadi ibu dan bekerja sendiri memerlukan kebijakan untuk membahagikan masa. Pening mana satu nak didulukan bila berblogwalking.



Ingat mulai hari ini nak buat macam di bawah ni ajalah.......

1. Pengomen  yang meninggalkan komen pd entri terakhir yang aku tulis and 1 entri sebelumnya
2. Menziarah silent reader yang tidak meninggalkan komen tetapi membaca entri aku. Tak kisahlah entri mana sekali pun. Seperti yang terletak di widget di sebelah kanan side bar ini.
3. Mereka yang menjadi follower ' lynnmunir.blogspot.com'. Ahaks. Yea sila muntah hijau jika suka. Aku tak kisah pun.
4. Meneroka blog-blog lain yang aku sendiri jadi pembaca setia mereka. Kadang aku tinggalkan komen kadang blah je senyap-senyap.
5. Bila orang add aku di G+ biasanya sebelum aku add semula mereka , aku akan baca blog mereka dan tinggalkan komen di situ, kecuali blog mereka hanyalah blog download, tak ada apalah yang nak dibaca kan ?
6. Kat bawah sekali adalah misti widgetkan, so biasanya aku akan pick secara rambang dari situ untuk berblogwalking. Malangnya kekadang setengah mereka yang meninggalkan jejak di situ blog mereka tidak berup date so nak tinggalkan komen macam mana yer ?

No comments:

Post a Comment